snow

Hallåå! :)

Hejsan eller hallåsan!

Skrev jag nått igår? Jag tror inte det.. Igår träffade jag min förra granne, bakade chokladbollar och var hos min kusin hela kvällen! Idag har jag dansat, pluggat SO och matte men det var så j'kla tråkigt så jag gav upp efter cirka 40 minuter! Jag känner verkligen inte för att plugga på helgerna så nu ska jag ta mig i kragen (fast jag har ingen skjorta eller pikétröja på mig idag) och började plugga som en.... häst när det är vardag. Då kan helgen vara helg och inget annat!
Det ska jag göra :) Nu ska jag fixa och trixa lite med datan och sen.... ska jag kolla på tv (:

Vädret är sååå tråkigt. Regn och rusk! Fy vad jag ska vara glad när det är sommar och vara ute hela dagarna!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: flu Månsson

Hej! Jag pallar heller inte plugga, inte ett dugg. hade tänkt att pplugga igår, men det blev inte av, tänkte plugga idag, men det blev heller inte av! SUCK! Jag får ta mig i luvan (har munktröja på mig)jag med och plugga svajn mycket nu i veckan... Kremeringskram

2009-01-18 @ 17:11:13
Postat av: Kusinen

Det var skit roligt i fredags!!!!! vi måste göra sånt igen! Och tack för dom fina chocklad bollarna Eller ( NEGERBULLARNA) ahahah men vi ses puss puss

2009-01-18 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0