snow

Hej 2009

Då var det år 2009! Helt sjukt! Jag firade hos min kära vän Maja! Som vanligt hade vi skitkul! :)
Gick hem vid två tiden och gick och la mig vid halv tre. Gissa när jag somna? Klockan HALV FEM! Att man bara inte kan somna och sen vakna och vara pigg! Men jag satte klockan på nio, precis innan jag somnade för att jag skulle gå upp tidigt idag och så att jag kan somna ikväll! Smart va?

Det känns så skönt att det är ett nytt år. Mycket hände 2008 och jag tror att det kommer hända lika mycket 2009!
Klockan halv ett kommer Maja och familjen hit, vi ska ut o gå ;)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: lajna

vilken lyx o få sova så länge ju;) 4,5 timmar, jag fick sovit 2.

2009-01-01 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0