snow

Hockeymatch o nyårslöfte

Hejsan alla nykära, hockeyspelare, fans och helt normala typer!

Idag har jag varit ute och gått med min (nykära) vän! JÄTTEKALLT!
Ikväll har jag sett matchen (sista perioden) Rögle - Hv71! Ojj, vilken bra match! Jag skulle gärna varit där! Det sista målet av CHRIS har diskuterats väldigt mycket. Är det godkänt eller inte?! Sparkade han in pucken? Det är ju videodomaren som kan se det, han kan ju se det från många fler vinklar än vi som ser det på tv:en eller direkt kan! Så det är bara till att lita på honom (:

Jahaa, då var klockan tjugo i tolv. Jag är inte särskillt trött. Min vän (den nykära) är inte det heller kan jag meddela! Till dig som undrar så är hon inte kär i mig, tur är ju det (:

Nyårlöften?! Jag var inte så bra på att komma på några och man ska ju inte ställa för höga krav på sig själv som man inte kan uppnå. Jag ska inte äta godis. Ok, kanske för högt krav för en Annie men jag kan ju alltid försöka ;) Det är inget fel med det. Sen om jag inte klarar det är en annan femma. Jag får ju tänka att så länge jag håller det är ju bra, då blir både min mage, tänder och själ glad/a! 

Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0