snow

Larm på gång

Hej! :)

Igår var jag, mamma, pappa o min bror på två köpcentrum! :) Jag kunde knappt hålla ögonen öppna så trött jag var. Har inte kunnat sova så bra på tre nätter i rad :( sjukt jobbigt! Men som sagt när vi kom till det andra så hade jag tänkt att testa en kofta. Precis när jag kommit in i provrummet så hör man att ett larm sätts igång. Men jag tänkte inte så mycket på det. Det borde ju vara ett butikslarm. Att någon expedit hade glömt att larma av någon vara eller nått sånt. Det händer ju rätt ofta!
- Är det ett brandlarm? säger några som står lite längre bort.
- Annie, kom det är ett brandlarm, säger mamma till mig
- Är det brandlarm? ropar någon från de andra provrummen
- Jaa, säger jag till dem
Jag gick ut, hängde tillbaka koftan (på rätt ställe, trögt av mig, jag vet) men i alla fall. I högtalarna ropar dem att alla ska lämna varuhuset. Sen fick alla vara där ute i ca tjugo minuter innan vi fick gå in igen och veta att det var ett falsk larm. 

Det kan höras som att allting var väldigt dramatiskt. Men det var det verkligen inte. Alla var lugna när vi skulle ut och det var ingen som skrek eller brann :) Som tur var! I alla fall , jag köpte ett tröja och ett par jeans!
Efter "shoppingrundan" så åt vi Max-mat! Gott (:

Idag är jag inte lika förkyld. Jag har städat mitt rum och.. emm.. nej, längre än så har jag inte kommit (:
Det är kallt ute, ngn minus grad och man kan för en gång skull tro att det är vinter.

Kommentarer
Postat av: mallan brallan också kallad l´flu

Hahahahah!! Annie, du sa ju till mig att du inte åt fetto mat när jag frågade om du åt mc donalds, så åt du max... din lilla tattare! busunge!! Malmööö tattare /simon berg.. Vi hörs och ses snart hoppas jag.. pussshaaaaj!! :D:D

2009-01-04 @ 21:11:55
Postat av: Anonym

Hahahahah!! Annie, du sa ju till mig att du inte åt fetto mat när jag frågade om du åt mc donalds, så åt du max... din lilla tattare! busunge!! Malmööö tattare /simon berg.. Vi hörs och ses snart hoppas jag.. pussshaaaaj!! :D:D

2009-01-04 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0