snow

Lördags kväll

Det är verkligen svårt med bloggen idag! Förstår att du inte tror det för jag bloggar ju som aldrig förr :-)
Men jag försöker logga in här emellan åt och det funkar typ bara varannan gång.. Hörs som att jag är helt besatt!
Snart börjar det en "gullig" film på 4:an. Jag kallar alla romantiska filmer för det.. kanske bara för att de är gulliga, logiskt :) Jag och Malin pratade härom dagen om det här med smilisar... att man borde kanske inte använda dem allt för ofta.. Men det är svårt att låta bli :) :-) :D ;) ;-)

Jag har inte ätit godis på 24 dagar. Jag får sötsuget ibland... Att öppna skåpet och ta den där sura, salta laktrisbiten.. Men jag gör inte det.. I för sig så äter jag mig "tjock" på glass, Grafitt-kladdkaka och chokladbollar istället.. Inte ett dugg nyttigare men det är inte samma sak att sitta med en glass i handen som en godisskål.. Den där skålen saknar jag på lördagskvällarna! Det blir inte lika mycket lördag över det hela.. ! :-) Sorry Malin, där kom smilisen ...igen :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaha!! Men egentligen så är det fett kulmed smilisar!! =) kanske lite omoget, men vi måste ju få vara barn så länge vi är barn! =)... Man kan säga att under den period som jag "inte åT godis" förra året så krängde jag glass, kanske 10 liter... Man måste jag mätta sockersuget med någonting ju! =)

2009-01-25 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0