snow

Lördags morgon

Igår följde jag med Lina och hennes pappa till "köpcentret". Jag skulle köpa linnen och Lina skulle köpa skidor! ALLA linnen var slut och jag blir såååå trött! Om någon vecka finns de i butik igen! Ack.. Lina fick i alla fall köpt det hon skulle...!
Idag är det lördag, en regnig lördag! Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra men jag har några idéer!

* Träna: Jogga, det har jag inte gjort på länge... Bara det inte är för kallt. Då spänner jag mig och får j'kla ont i axlen-
* Städa mitt rum: Det orkar jag inte göra mitt i veckan så det är kanske lika bra att ta tag i det nu!
* Jobba: Med Asiens skit religioner.. Enligt mig är det förbjudet att prata om skolarbeten på lördagar.. Strängt förbjudet. Om någon kompis ringer för att fråga nått om skolan på lördagarna så blir jag ARG! Haahaha, nej men jag tycker att man ska ha en jobb-fri dag och för mig är lördagen en sådan! Men jag går bara och grubblar på om jag ska jobba idag eller imorgon.. så det är kanske lika bra att ta tag i det :-)

Blondinbella åkte ut igår! Skit också... Hon var inte sämst! Kitty eller George skulle åka, LÄTT!
Jag hejar i alla fall på Laila! Hon är fem veckor före många andra i utvecklingen! Kul!

Nu ska jag bestämma mig för hur min dag ska bli! Må gott så länge!
KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0