snow

Love me tender love me sweet...

Det är nog trettioende gången som jag försöker att ladda upp en bild här! Tror du jag lyckas? NEJ! Åå, varför ska internet krångla för?! ...Negativt! Skit också.. Nu ska jag vara positiv!

Idag har det varit en toppen dag! Jag spelade upp på musiken, trummor och bildade ett band med Maja och Malin! Mam är vårt snygga band-namn! Love me tender love me sweet, never let me go... you have made my love complete and I love you so! Så det kändes som att jag fick gjort mycket idag :) Eftermiddagen bestod av bild... och prat! Så den vara precis som den brukar, hihi!

Nu ska jag plugga SO! Asiens religioner vet du kanske att jag talar om? Jag har ju nämnt det ett par gånger nu. Vilken tjatmoster jag är! Sen ska jag även försöka få in en bild här! Eller jag fixar nog med bilden först och det tråkiga sen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0