snow

Mario

Om min kompis läser min blogg så hade hon med all förmodan trott att det var en annan Mario som jag menade (min rubrik).Kan tänka mig att hon blev besviken när det inte var han jag skulle diskutera :-) Men jag menar Mario i Nintendo! Jag sitter här, framför datan och hör hur "Mario-Kart musik" från tv-rummet.
Mamma och pappa sitter framför tv:en och spelar Mario! Just som jag skrev det så kallade mamma på mig och ville att jag skulle vara med! Så jag går upp till dem och vinner!

Det är alltid så här på julen, att vi tar upp tv-spelet och spelar Mario Kart ! Hahhaa, vilken familj ;-)
Men jag börjar faktiskt att bli bra på det där med att styra bilar, kanske en fördel när man ska ta körkort... haha!
Nej men som sagt, jag drar mig och går till dem och gör sällskap i tv-spelandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0