snow

Min kväll

Nu sitter jag här...igen! Snacka om att bli beroende! Jag har varit på Friskis.. och svettats med Malin. Allt har alltså gått som planerat :-) Medelpasset gick bra, hade förväntat mig att jag skulle bli ännu tröttare än vad jag var.. så jag får väl ta i och kämpa ännu hårdare nästa gång! Jag tänkte att gå och lägga mig i tid ikväll.. så att jag är riktigt pigg och redo för bild och musiklektioner i morgon, de som är sååå krävande, speciellt bilden! Hhhihi, nej men jag känner faktiskt att jag behöver plugga och då menar jag med de teoretiska ämnena! Snart så... :-) Jag gillar egentligen bild och musik. Men jag känner mig så stressad när jag är där, för jag vet hur mycket tid jag måste lägga på resten av ämnena på fritiden och den tanken är sååååå tråkig!

Jag hoppas att vårt internet slutar kludda (?) snart! Jag måste göra min gymnasieansöken senast på onsdag! SHIT!!
Sov så gott ! :-----) SMILIS MALIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0