snow

Min man har kommit hem

Hej !

Andra dagen idag. Hände inte så mycket. Fick göra "Nationella-prov-matte-b-delen" som förra årets nior hade! Ska lämna in den på måndag och få den rättad! :) Sista "lektionen" idag fick vi våra koder angående gymnasievalet. Får en konstig känska i kroppen när jag tänker på att byta skola! Känner inte för det just nu. Jobbigt med förändringar men någon gång ska de väl komma. Man får hoppas att de leder till något bra!

Nu till "Min man har kommit hem". Jag köpte en kofta som jag har kollat på ett tag idag. Det är den som är min "man".
Så det är inget chockbesked som att jag har gått och gift mig som jag kommer med. Nej, det får vänta några år till.... :) hiihihi! Snart ska jag gå och kolla på årets första Let´s dance! :) Trevlig helg <3

Mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mallan brallan, also callde as "wife"

fY VAD HÄRLIGT ATT HAN ÄNTLIGEN HAR KOMMIT HEM! Är du nöjd? =) Har han fina magrutor? Hur trivs han hemma hos er? är det inte lite skillnad från afghanistan.. får oxkså en konstig känsla i kroppen när man tänker på gymnasiet.. usch och tvi! bananbiskvi! haha, nej vi får ta en dag i taget. Nu ska jag ut och springa!!! Mycket kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0