snow

Mina små naglar

Hej på dig!

Idag har det varit snöblandat regn och tråkigt väder! Eller det är det ju om det är snöblandat! Jag har suttit (om det heter så) och drömt mig bort i H&M:s värld! Hahhaa. Har hittat några plagg som är sååå fina! Jaa, vad jag ska nu skriva?!
Joo, som jag sagt tidigare så har jag lösnaglar. J'vligt stort för en Annie så jaa, vill du veta hur det går så fortsätter du läsa annars säger jag tack o adjö för ikväll!

Trevligt att du vill höra om min nagel-historia: joo, jag fick lösnaglar i julklapp och limmade fast dem den 28:e!
Det stod på paketet att man inte skulle ha på sig dem i mer än 10 dagar så jag håller räkningen! Därför har jag behållt datumet i huvudet. I alla fall. En nagel åkte av efter knappt ett dygn, en på nyårsafton och en idag! Men det ena limmade jag på direkt, den andra limmade på för mkt :D jo, jag limmade även fast huden i naglen. Så jag fick fila ner hela lösnaglen (det ser konstigt ut nu) och den jag tappade i dag ligger fortfarande på hyllan! Sååå (: Nu vet du hur det går för mig och mina naglar!

Nu ska jag gå o nörda tvspel! Kraam (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0