snow

Mysiga dag

Hejsan!

Klockan 10 i morse gick jag ut en runda! Mysigt väder idag (: Men det är riktigt halt, så jag staplade mig fram på vissa ställen :-) Men jag trillade aldrig! Vid ett träffade jag några fina vänner! Skrev innan att jag skulle ut på landet o det var precis var jag var. Vi gick en promenad, till en översvämmad.. ja vad ska man kalla det?!.. pöl :D hahaa! Som hade fryst men isen höll inte så bra! (: Sen gick vi hem och fikade, satt framför brasan, tog sönder en gardinstång, satte upp ett fint papper i taket och pratade(: Nu ikväll har vi (själva) lagat tacos! STOLTA är  vi :D Mycket mysigt!

Imorgon börjar skolan. Ska inte älta det men det är ju det nästa som gäller! Ska komma igång direkt med pluggandet!
KRAM (: ses kanske imorgon :)

Kommentarer
Postat av: wife

Jaa, jag har här och nu betämt mig att bomba din bloggmed kommentarer,, det blir nog spännande! Tack för en trevlig kväll, det var mycket mysigt!=) och tacosen blev...mhmmm, mycket god! Jag försöker också komma igång med pluggandet, tänkte plugga nu, men det slutade med att jag somnade i sängen lyssnandes på musik, hoppsan...

2009-01-10 @ 15:30:55
Postat av: frissörens flu

kycklingtacos va det ju till o med:D jag tycker att vi gjorde ett riktigt bra jobb, speciellt jag:D

2009-01-10 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0