snow

Oj

Helg, oj så skönt!

Igår var jag i skolan hela dagen. När jag kom hem gjorde jag ett svensk-arbete, "Mitt i nian". Därför bloggade jag inte igår! Så var det med den saken! Idag har det varit en mycket rolig dag. En sån dag då alla är glada, på gott humör och känner av att det närmar sig helg! Vi (jag och mina vänner) åt på Graffiti på lunchen. Tycker att maten där har blivit så fruktansvärt dyr! Men det var det verkligen värt idag och någon är också snäll och bjuder på efterrätt :) TACK, riktigt gott! Efter skolan gick jag och en annan någon och simmade (: ganska mycket folk, men skönt och roligt (: Ikväll ska jag kolla på "Let´s dance" och skratta åt David Helenuis som jag tror han heter... Han är rolig han!

Och nu är det helg ! En lättad känsla som känns sååå skön :) Nu ska jag in och läsa lite bloggar !
Trevlig helg och kväll

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0