snow

Rubrik idag?

Nu ska jag bara läsa igenom mitt Asiens arbete och se om det är bra och så ska jag  rita en karta! Sen är jag äntligen klar :-) ! Jag struntar i dansen idag. Jag orkar inte. I skolan har jag haft två idrottspass och hemkunskapsfjäsk! Det tär på krafterna vill jag lova ! Nu ikväll har jag även gjort min gymnasieansökan... Usch, jag har haft lite ångest över det idag! Såå många frågor och inga svar ! ! ! HAR JAG VALT RÄTT?!

Men jag får sluta tveka och vara säker.. Om jag skulle ångra mig så finns det möjlighet att ändra någon gång i april/maj !
Det känns ju skönt och klumpen i magen kommer nog snart försvinna. Men jag måste läsa igenom arbetet nu, rätta och lämna in :-)

Snart kommer det bilder, för Internet fungerar som vanligt igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0