snow

Skolstart

Hallå!

Nu har skolan börjat igen! Känns lite segt men ganska skönt endå. Efter skolan följde jag med på en promenad med Liii och Maaa ! hahaa vilka fina namn (: I morgon börjar Let´s dance. Vet inte varför jag gillar det programmet. Det känns som att det verkligen är fredag när man sätter sig framför tv:en för att kolla på det (: Kanske tycker det är roligt för att jag själv dansar! Daniel da Silva är bäst! Föresten, min dansledare ringde idag o sa att dansen drar igång på onsdag! Känns bra att ha rutiner när man ska träna! (:

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: hustru/man/tompis/flickvän/främling? vem vet egentligen...

LETS DANCE SUGERFETT MYCKET FETT!! (skoja bara, men så bra är det faktiskt inte, men lite kanske)

2009-01-10 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0