snow

Skrattdag!

Vilken dag!

De roligaste skämten är de skämt som från början inte är menade som skämt! Denna dagen har bestått av en del sådana! Efter skolan följde jag med Malin till stationen för att vänta på hennes taxi. Det hörs ganska glammit att skriva att Malin åker inte buss som vanligt folk när hon ska hem från skolan. Nejdå, hon ska vara märkvärdig och beställa en taxi! Sorry Malin, men jag var tvungen! ;-) Sen behöver man ju inte berätta hur allt ligger till för då försvinner det roliga !
Ikväll ska vi ha släktkalas för min bror! Han blev vuxen förra veckan :-) Så nu är jag det ända barnet i familjen! Slå det om du kan?! Alla kusiner kommer tror jag :-) Roligt!

Nu är det helg! Just det! Ha en trevlig helg och njut av ledigheten !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0