snow

Söndag

Hejsan!

Jag känner att jag verkligen har påhittiga rubriker: lördags morgon, lördags kväll och idag söndag! Från halv elva till tolv var jag och dansade! Vi var lagom många på dansen idag.. då är det mycket roligare tycker jag. Annars blir det så trångt och jobbigt! När jag kom hem satte jag mig med Asiens ROLIGA religioner. Men datan är så fruktansvärt segt så det går inte ens att få upp dokumentet! Ååå, skit dator! Nu har jag tagit brorsans dator bara för att skirva ett litet inlägg. Jag orkar ine plugga mer idag. Fick ändå gjort några frågor i SO:n och nu ska jag bara se till att kunna skriva ner dem på datan... Hoppas den funkar ikväll! Igår kväll sa jag att jag skulle kolla på en "gullig" film på fyran.. Det blev Mamma Mia igen ! Hahha, jag är helknäpp med sånt. Jag kollar hellre på en bra film flera gånger än olika filmer som jag inte vet om! Hihii, så är det! Så det blev Mamma Mia två gånger på typ sju timmar! Roligt roligt!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: flun

jag blev helt pafff när jag kom in på din blogg! Väldigt många inlägg här sen jag kollade sist i fredags. Jag tog inte dig på så mycket allvar när du sa att du tyckte att man skulle blogga rejält om man hade blogg! Ha! Men minsann du har nog lyckats! =) Jag är ju dock inte så bra på det..Tcyker det är så onödigt att skriva om man inte har något att skriva om... men jaja. Det känns som om jag kommenterar dig mer än vad jag skriver på min blogg just nu. Jag känner min lite blogg-trött... Kanske tar en paus från bloggadet och samlar nya krafter!Laters!

2009-01-25 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0