snow

Tron och Gala

Hallå!

Måndag idag, känner lite segt men helt ok. Har försökt jobba men det är inte alltid så lätt måste jag erkänna (:
Har haft rätt djupa diskussioner i skolan om religoner. Jag vet inte riktigt vad jag tror på. Men jag tror att allt som sker, sker av en mening. Även om det är negativt för studen så tror jag att det utvecklas till något positivt.
Jag är inte övertygad om detta, långt ifrån. Om jag får barn när jag blir stor och det barnet dör. Då har jag svårt att se framför mig att jag kommer se någon mening med det?! Vad finns det för mening med att mitt barn dör? Att jag får ett till barn som gör mig lyckligare? ABSOLUT INTE! Jag vet inte hur jag kommer ta ställning till det då, men då är då och nu är nu! Jag tror också att det man tror på är det man hoppas på. Jag tror att saker och ting som sker, sker av en mening. Jag hoppas ju att det är så! Annars är det ju ganska meningslöst att det sker...

Som sagt, måndag idag och jag kom hem för cirka två timmar sen. Har bestämt mig för att försöka plugga en stund när jag kommer hem och idag blev det några sidor matte (: får se om jag orkar ta tag i det lite senare :-) Ikväll är det Guldbagge-galan på tv. Tycker att galor är ganska sega men Johan Glans ska hålla i hela tillställningen så det blir kankse inte så segt endå :) Det är jättemånga galor just nu, hjältegala hit och grammis dit och snart är det väl tid för Idrottsgalan också? Får se hur länge jag står ut med galan ikväl.. annars går det kanske något annat på tv:en som jag roa mig. :) Ser inte det som ett stort bekymmer så jag släpper det här.

KRAM <3 och KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0