snow

Zzzzz

Godkväll :D

Nej, jag sover inte. Inte än. Men jag ska snart gå o lägga mig. I övermorgon är det skola, suck LOVET ÄR SNART SLUT!
Så jag måste komma in i de gamla vanliga rutinerna igen... Usch, så segt det är att börja skolan. Att komma igång med allt man bara släppt för ett par veckor. Den här terminen kommer blir jobbig. Ok, det var negativt sagt men den kommer samtidigt bli skitrolig tror jag! Tänk när det blir varmt väder och vi (jag o mina tompisar) ska stoppa i oss flera liter glass hos Lina! Den dagen ser jag  verkligen fram i mot :)

Men innan dess är det nationella prov, massa arbeten som jag lämnas in, 7482 stycken matköar som man ska knuffas i, 28500 engelska lektioner, 89379 jag ska öppna mitt skåp och som tur 94994 raster! (: Det kommer funka och jag ska göra den här, sista terminen på grundskolan till den bästa!
Känns mycket konstigt att börja gymnasiet, ska du veta! (: jag är inte ensam.. jag vet ! :D

Men nu ska jag sova. Märks att jag inte är så bra att leva i nuet. Som man borde göra, ta vara på varje stund!
Ska försöka bättra mig! Sov och må gott !

En stor kram till dig från mig


Kommentarer
Postat av: vem vet inte du vem vet inte jag. jag vet ingenting nu vi vet inget idag... du kan ju alltid gissa på den som bombar dig

Den rosa-blåa-randiga toalettsitsen på Netto kunde inte riktigt tänka sig att åka hem på en gul eumoped från Ryssland, så jag bestämde mig för att beställa en grön vanilj/kanel luktande get från estland för dom har bättre kvalitee...

2009-01-10 @ 15:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0