snow

090702

Hej!

Ebba sa igår att hon skulle komma till glassen och köpa glass idag. Ebba, jag har kollat efter dig hela dagen men jag såg aldrig dig!!!

Ebba var rolig igår. Vi satt och åt glass och jag berättade lite om hur det går till när jag jobbar. Jag förklarade att jag hade stått och klistrat på klistermärken på lock idag i en timme. Också pekade jag på klistermärket som satt fastklistrar på glasspaketet som låg framför mig. Då utbrister Ebba: Tog det en timme att klistra på det här märket?!

Ja, tänk om det skulle ta så lång tid... Då hade inte mycket blivit gjort under en dag ;-).

Malin är rolig ibland... Vi diskuterade häromdagen om hur anonyma vi är på bloggen.

- Jag inte har sagt mitt efternamn, sa jag.

- Det har inte jag heller gjort, sa Malin.

- Nee, men om man kollar på ditt bloggnamn så är det ganska uppenbart vad du heter i efternamn, svarade jag.

Då tror jag Malin blev lite trött på sig själv och bara log :-).

Flun då :-). Här hittar du hennes blogg: www.malinmansson.blogg.se

Det har varit lite lugnare i fabriken idag, tack och lov. Imorgon hoppas jag att jag får sluta vid två eftersom jag har jobbat till fyra alla andra dagar.

Ha det göttans.

Många hälsningar Annie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0