snow

En kvälls rapport

Vilka vackra kvällar vi har.

Kom hem för en stund sedan. Hade en riktigt trevlig kväll hos kusinerna. Jag vet inte varför jag skrattade så mycket. Kanske för att jag var trött eller för att jag har en rolig släkt ;-).

Nu ska jag springa in i duschen för att sedan förhoppningsvis somna snabbt i min bastu till rum, även fast fönstret är vidöppet.

Jag känner mig glad ikväll! Åå, vad skönt det är att känna så :-). Det är sommar, det visar vädret också, en Jackson låt går på tven, den är skitbra, vilken musik han har gjort, jag ska jobba imorgon, hehe, jag ska tjäna pengar hörs roligare, jag ska bli bättre på att lägga upp bilder, det är tråkigt att läsa en blogg som inte har bilder, jag vet och nu känner jag att den här meningen blev en aning för lång.

Men vi ses imorgon kväll här inne på bloggen :-). Sola och bada för mig. I fabriken är det 25 grader! Hjälp!

Ebba, jag ska tänka på blååbär ;-).

Kramar från männsikan Annie.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahhah Jaa vad bra!:D hihih Jag får hålla med dig att du var mycket skrattig igår, men det var mycket bra:D Förlåt om jag inte han och ta bilder på dig!<3

2009-07-02 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0