snow

Familia, Väla och Ik...

Puuh!

Affärer bra men hemma bäst!

Nu har jag röjt igen. Den här gången blev det Familia, Väla och Ikea. Oj, att jag orkar. Men vi har haft väldigt trevligt. Alla var på bra humör och det underlättare ju det hela jättemycket. Nu pratar jag precis som att det är jobbigt att shoppa. Men lite ansträngande är det ju allt ;-).

Jag skulle ta med mig några filmer till Lina och Maja (de bor tillsammans den här veckan) som de skulle kolla på ikväll. Men jag fick lite bråttom till bussen och råkade glömma dem (eller egentligen var det meningen men det har jag inte sagt. Du behöver väl inte avslöja mig?). Så nu kånkar de sig hit för att hämta dessa filmer!

Just nu överväger jag om jag ska ut och springa eller plocka iordning på min säng. Av någon anledning bildas där alltid en hög av kläder..

Och nu har jag övervägt klart. Jag skiter i att jogga. Vem pallar det lixom? ;-).

I helgen ska jag bo i stan med Ebba!! Helt själva, vi två, i en mysig lägenhet! Kolla film, köpa mat, laga maten och vara allmänt vuxna. Men en dag i sänder..

Vad händer imorgon?! Om det är fint väder ska jag bada. Det ska jag göra och därmed basta! Om det inte är fint väder, vilket det inte kommer vara såklart, eftersom solen aldrig gömmer sig bakom tjocka moln, ska jag bara vara hemma och chilla läget. Kanske jobba lite och tjäna ihop pengar som jag gjorde av med idag :-).


En sak som är säker är att jag inte ska köpa sånna här "solglasgögon".

Kommentarer
Postat av: Lina

ljög du?

2009-08-01 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0