snow

Gissa kändisen...

...det var väl påhittigt av mig? :-)

Okej, alla utom Bäckis får gissa. För er andra är det fritt fram. Vem är killen i svart tröja med något färgglatt tryck och har armarna i kors?! En ledtråd. Han är skånsk, syns i tv och var i Båstad häromdagen. (Eller ja, där blev det tre stycken).



Jag har kollat "Mammas boys" eller "Momma's boys" som jag såg att det heter. Alltså vilka mammor. Hur orkar dom!? De tror att de ska få bestämma vem deras söner ska dejta. Klart att en mamma ska få ha en åsikt om killens val av tjej men dessa tror att de har mer makt än killen själv. Ja, sådan svärmor pallar inte jag ha i alla fall, jo bara om hon gillar mig :-), hehe.

Puh. Vad varmt här är, Lina och Malin, håller ni inte med?!

Nu tackar jag för idag o säger på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0