snow

Hej söndag

Hejsan!

Jag vaknade för knappt en timme sen. Det blev rätt sent igår, vid två kröp jag i säng. Men det blev en mycket trevlig kväll. Vid nio mötte jag och Maja upp Lina också åkte vi till stan och kollade på beachvolleybollen. Jag hade inte tänkt mig att det skulle vara mycket folk. Så en liten chock fick jag allt ;-). Jag kollade nyss igenom bilder som jag och Maja tog här igår. Och tyvärr hittade jag inte en enda som var seriös, haha.




Idag ska jag fixa med det sista inför imorgon. Också ska jag och Mamma åka till Familia. Det är ju lika bra det eftersom jag inte kommer kunna shoppa på fem dagar.

Hoppas du får en fin söndag. Jag hör av mig senare!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag kommer sakna dig jätte mycket när du är i stockholm!!<3333 ILOVEYOU SO MATCH<33 Hoppas du får det bra med malin i stockholm!:) Tusen kramar från din Ros♥♥

2009-07-12 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0