snow

Hejsan!

God dag! :-)

Det regnar här. Jag hade tagit på Cindy koppel och mig själv träningskläder, öpnnade dörren och såg att det vräkte ner. Jag vet att Cindy skulle börja vägra från första stund så jag gav det inte ens en chans.

Jag hittade en testparfym i mitt smyckeskrin. Tog ett sprut på handleden och det stinker fullkomligt. Jag börjar få huvudvärk av den och då har jag ändå bara haft på mig den i fem minuter.

Idag ska jag shoppa. Lina och Maja skulle sticka iväg en runda och jag hänger på. Egentligen ska jag inte shoppa. Men med detta väder och detta humör så tror jag att det kommer gå fint :-). Hehe.

Kram och tack, för att du väljer min blogg av alla ;-).


Jag tror att det är exakt ett år sedan den här bilden togs.. så liten jag såg ut..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0