snow

Inte för seriös idag

Hej!

Oj då, det blev visst lite fel igår med min kommentar till att det är fult att retas. Men som jag skrev så drack jag väldigt mycket igår så jag hoppas att du har överseende med det och att Ludvig fattar att jag menade fult. Så :-).

Idag fick jag sluta ett, eller sju minuter över ett om det ska vara exakt. Vilka slappedagar jag har haft den här veckan va?! Vädret varierar som sjutton idag. Först är det sol och tjugo grader (klockan halv åtta imorse), sen är jag ovetande om hur vädret är i några timmar och sen vid halv två är det ruggigt och molnligt.

Det är någon Ängelholmsfest i helgen. Var någonstanns?! I Ängeholm, tror jag att det var ;-). Jag undrar vad det kan vara för något. Har hört att ÄFFspelare, röglespelare och några volleybollspelare ska spela (spela, spela, spela) beachvolleyboll i stan. Jag tror det var på torget...

Nu har jag lite ont i huvudet. Måste ta tag i mitt rum alltså. Det måste städas. Men fatta tråkigt det är! (Oj, det var fortisvarning på den meningen ;-)).

Jag känner att jag mest sluddrar. Återkommer med info om mitt liv om några timmar. Må gott tills dess och blås inte bort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0