snow

Jag har semester!

Hejsan fredag!

Vilken dag. Jobbigt värre. Synd också om mig som var tvungen att sluta halv ett. Synd också att där var så mycket folk att det var väldigt lugnt. Synd också om mig som har varit och tankat moppen för 57 kr. (Det brukar inte kosta mer än 45) Nästan lika mycket som min skuld var till Biblioteket, haha.

Innan jag åker till Malin ska jag besegra min höjdskräck. Heter det besegra? Ja, skit samma. Du förstår säkert exakt vad jag menar. Jag ska upp på en sån hakiställning eller vad nu Pappa kallar det för.

Vi ses sen. I eftermiddag/kväll eller imorgon. En sak bara: NU ÄR JAG LEDIG I MER ÄN EN VECKA OCH DET KÄNNS SOM ATT HA SOMMARLOV PÅ NYTT (NÄSTAN..)!

Ha en fin kväll :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0