snow

Klantigt

God morgon!

Åå vad skönt det är med sovmorgon. Det är underskattat. (När jag och Malin var i hvudstaden pratade vi hela tiden om vad som var över-och underskattat. Så det sitter fortfarande i mig).

Men jag måste sparka mig iväg nu. Jag kom på igår kväll att jag hade glömt min cykel på stationen. Ganska klumbigt att glömma en hel cykel. Hehe :-). Men jag ska gå och hämta den nu och sedan bege mig till stan för att hämta min nya mobil.

Men jag drar gärna lite på det.

Men nej, Annie, du måste gå nu!

Hoppas att Din dag blir bra!



Och här lägger jag upp min favoritlåt som liten.. och jag kan ju säga att jag diggar den fortfarande ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0