snow

Liten stund på stranden

En sista dag är avklarad för den här veckan. Helgen är lång. TVÅ dagar. Det är ofattbart. Under två dagar på jobbet hinner man göra massa saker. Men nu är jag istället ledig i två dagar :-).

Det var ganska lite personal i fabriken idag. Skönt, för då var det inte lika stressigt. Jag rättade till glassar, la 5200 lillpop i kartonger och körde in kartonger i frysern.

Vi visste inte hur länge vi skulle jobba idag. Två, tre eller till fyra. Jag frågade "chefen" vid ett vilken tid vi skulle sluta och han sa vid tre-fyra. Suck, tänkte jag. Eftersom jag hade ställt in mig på två kanske tre. Men men...

Jag, Lina och Adam har samma arbetstider, därför säger jag vi ;-). Vid ett fick vi en rast och sen när vi gick ut i fabriken igen så sa han att vi kunde gå hem!! TACK TACK TACK, tänkte jag. Skakade hand och bugade. Hahha... Undra när jag blev så glad senast?! ;-).

Så vid halv två körde vi ner till Mamma och Pappa som jäste på stranden och vi är nyss hemkomna där ifrån.


Kommentarer
Postat av: Mallan

skönt, jobbet är slut för veckan för er! =)

2009-07-04 @ 11:08:57
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0