snow

Löök

Hej!

Nu sitter jag hemma hos min kusin Ida. Vi håller på att laga mat. Ebba hackar lök, gråter och har sig. Erbjuder sig att byta med mig. Men jag tackar nej :-).

Vi var nere och handlade innan. Jag kände mig så stor helt plötsligt. Diskuterade vad vi skulle äta. Kändes som att jag var tillbaka i Stockholm. Den lilla, mysiga lägenheten, ingen vuxen. Eller jo, Ida..

Men jag känner mig lite taskig. Så nu ska jag vara snäll mot Ebba, så att hon slutar gråta av all lök. Jag får väl göra det istället :-).

Nu kommer Ebba. Jag får gå till löken..

Heej!!:D Ja nu tar Annie över mig mycket bra:-) Jag är jättehungrig!!:-) klockan 8 så ska vi se på Lotta på Liseberg, men asså jag måste säga Allsång är ju bäst!!:-) Eller vad tycker ni?:) Nu plockar vi fram maten så vi hörs av:-)

Kramar från Ebba♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0