snow

Off

Hm...

Jag känner mig trött, seg och har en sån där lite dålig dag. Ibland vill man bara att man alltid ska kunna känna sig glad. Ena dagen tycker man att allt är skitbra. Allt känns bra och man försöker tänka efter att "den dagen jag mår dåligt, varför gör jag det?" också kan man inte komma på någon anledning till att man känner så.

Men det är bara till att acceptera. Jag var inte alls på shoppinghumör idag. Det kändes inte viktigt. En annan dag känns det jätteroligt. Tänk, en och samma människa kan tycka så olika om en sak.

Nu skulle jag kunna säga till mig själv att jag måste rycka upp mig och bli lite gladare. Men jag låter blir det idag. Jag får istället känna såhär också är jag säkert gladare och nervösare imorgon.

Jag hoppas att du mår bra idag och känner dig glad.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hm, shampooreklam bilden!? =) he he, mycket fin, imorgon vi denna tiden kommer vi sitta på ett plan upp till...........

2009-07-12 @ 22:24:42
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0