snow

Okej, lyssa på detta...

... jag är ledig!

Och jag behöver inte berätta hur skönt det känns va? Sommarlov nu, heeela tiden fram till skolan börjar! Jag behöver inte gå upp halv sju, packa glass, tömma papperskorgar, tejpa kartonger, köra in glass i den -30 frysen eller ha "Svensson svensson"- scener malandes i huvudet.

Ok, men innan semestern börjar på "riktigt" så måste städa upp efter bomben som sprängts på mitt rum. För annars kommer det snart en ny bomb... och det pallar jag inte!

Det var jätteroligt på festivalen igår. Tyvärr började det regna precis när Rix fm drog igång. I Stockholm köpte jag och Malin ett paraply som kom till användning i cirka 10 minuter och det var till nytta igår :-). Då behöver man ju inte vara sur för att man betalade 129 spänn för det ;-).

Här kommer lite bilder.


Kim var en av artisterna

Helsingborgaren Velvet

Style!

Lillie och Sussi

Janet Leon

Maja: Vad heter hon?
Jag: Janet Jackson
Maja: Nej, Annie det gör hon inte.


Det är inte så bra kvalité på mina bilder men det behövs ju inte. För man se ju hur snygg snygg-Martin är ändå. Och alla Malinor och Major som tycker att han inte är snygg och tror hon är bög så kan jag bara säga en sak. Att ni har fel :-). Fast tyvärr är han gift... med en tjej!

Star Pilots


Nu måste jag städa! Vi ses imorgon :-).

Jag sänder en stooora kram till Dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAN ÄR INTE SNYGG!!!! Och dessutom har jag inte trott att han är bög. Men han har sagt att han är bi.... så bi(t) på det!

2009-07-24 @ 17:47:47
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

När sa han det? Till dig?...

2009-07-25 @ 00:10:03
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Lina

då får han väl vara bi... om han nu har sagt det. han är ändå lika snygg :) tror det finns en ny text till "tryggare kan ingen vara" som handlar om BWO-martin: snyggare kan ingen vara :)

2009-07-25 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0