snow

Om man får vara trött på vädret, så är jag det nu (rekord i längsta rubrik?)

Jag är trött, lite ont i huvudet och tycker att nu får vädret ändra sig! Jäkla skit väder. Jag kan svära på det - mer än vad jag redan gör..

Jag har träffat Jonna en stund. Jag tyckte vi skulle bada i havet men hon påstod att det är rätt kallt. Så jag gav mig. Men jag ska kanske, kankse ändå göra det. För att trotsa detta väder..

Det blåser ordentligt. Jag hörde att det skulle bli storm. Kul va? ;-).

Nej, nu ska jag sluta klaga och sluta tycka synd om oss svenskar som inte får uppleva den där underbara värmen..

Jag säger hejdå för en stund.

Hoppas du har det bra och du, blås inte bort, för all del :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0