snow

Polispolispotatisgris

Jag följde med och handlade ikväll. När jag kommer ut på pakeringen ser jag en polisbil med blåljusen på. De körde tätt. tätt bakom en personbil. Strax därefter kom en annan polisbil i illfart och sedan tog polisbilarna fast den vanliga bilen, eller ja, den ovanliga bilen. Sedan såg jag på långt håll att personerna i den ovanliga bilen fick gå ut och poliserna sökte igenom bilen och om de själva gömde något.

Sånt är så roligt :-). Jag gillar när det är lite farligt och spännande!

Snart börjar "Familjen påväg" på sexan. Den rekommenderar jag :-). Jag är inte på blogghumör idag. Så jag tackar för mig och säger på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0