snow

Rensning, mat och snart Stockholm

Har gått igenom min gadrob i eftermiddag/kväll. Ja, det tog en stund. Men om man ska vrida ut och in, testa och slita i allt så är det inte så konstigt. Haha, är det så att alla killar hatar att gå igenom gadroben?! Hm, känns så i alla fall.


Du behöver inte vara orolig, jag ska inte bli designer ;-).

Det blir en sen middag idag. Ska snart äta, grillat. Jag är hungrig, allt är som vanligt :-).




Jag tyckte gårdagen middag såg god ut så jag tog några bilder.Jag får aldrig nog av alla bilder. Fråga Lina :-).

Det ser ut att bli regn hela veckan, tyvärr. Fast mig gör det inget. Jag ska vara infängslad i en fabrik. Men jag tycker synd om alla semesterfirande...  Svenska sommarn ska man aldrig lita på. Aja, en vecka kvar sen blir det Stockholm. Oj, det ska bli roligt, spännande, nervöst, läskigt och dyrt!

Ha en feta fin söndagkväll så hörs vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0