snow

Ska ta mig i kragen

Hej!

Jag har packat "Blåtira" och "Jordgubbsstrut" i stort sett hela dagen. Fabriken var överbebannad idag så Adam och jag fick åka hem tre timmar tidigare än vanligt. Jag borde vara jätteglad över det men det känns inte så bra...

Jag går och ställer in mig på att jag ska jobba till fyra. Hur tråkigt det än må vara men helt plötsligt ska jag gå hem, bara så där. Men jag kunde inte tacka nej till att gå hem. Vi kör samma moppe och jag är/var jättetrött. Men pengarna då?!

Jag måste bli rik :-). Punkt för det.

Ikväll är det Rix Fm festival i Båstad. Men jag är inte så sugen men stör mig om jag inte åker dit. Hörs som jag är helt skruvad och vilka problem jag har. Får sluta tidigare på sommarjobbet och tvekar om jag ska på Rix FM eller inte...

Jag får ta mig i kragen och komma tillbaka!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0