snow

Tack för idag

God natt !

Jag är ingen hejare på att blogga med bilder ser jag. Imorgon åker jag en runda till Helsningborg med kusinerna och då ska jag ta lite bilder och lägga upp här.

Just nu är det fest hos grannarna, jag borde gå och lägga mig, ska upp redan vid halv åtta, bussen går nio, jag fryser lite eftersom fönstret är vidöppet, mina tänder ska borstas och min kropp behöver sömn.

Så, jag tackar för denna dag och hoppas att nästa kommer bli lika bra!

Hoppas Du mår bra idag och om du inte gör det så kan du trösta dig med att denna dagen snart är slut... (Fast det var kanske inte var så mycket till tröst, men jag är trött nu. Så tack och kram).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0