snow

Tack för ikväll!

Jag är trött, kom hem från Malin för en stund sedan. Det blev vinter-tema. När man fyller år och orkar och har lust så har vi tema. Det är ganska spontana teman och de kommer oftast på i sista sekund. Eller ja, oftast, den här gången gjorde det i alla fall det. Vi var klädda i mössa, halsduk, vantar, skidbyxor, vinterjackor, underställ och skidglasögon. En blandning av mina, Majas och Linas kläder ;-).

Vi lagade tacos, pratade, spelade spel, åt marrängswish (hur det nu stavas) och tog kort som jag lägger upp här imorgon. Eller rättare sagt senare idag :-). Hoppas du haft en bra början på helgen. Imorgon ska jag börja packa, städa, sen kommer här gäster på kvällen och därför ska jag hinna med och baka också. Åhh, asså. Detta blir körigt för mig ;-).

Kramkram, nu ska stupa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0