snow

Från 1942

God kväll kära du!

Kolla in detta, och spola fram till 29:onde minuten. Gissa vem du kan hitta dä´är?! Ja, väldigt många människor men kolla noga. Det är någon jag känner väldigt väl...

Jag är trött idag. Tror jag behöver ta igen mig lite. Jag blir irriterad av att läsa massa om hösten i tidningarna. "Snart är semestern över och hösten närmar sig med stormsteg". Vad fasen. Tänk den som går på semester på måndag. Kul för den att läsa det. Eller den som har en månad sommarlov kvar... För den är inte sommarn över, inte!

Vi renoverar här hemma. Hittar en tidning från år 1942. Mitt i andra världskriget. Coolt tycker jag. Jag läser den, ser att man kan få en pingstweekend för 25 kr. Någon som vill slå till? I så fall ska du ringa telefonummer 9, bäst att skriva upp det. Om du inte kommer fram där kan du testa på 26 istället.

Ängelholm har inte sina bästa fotbollstider, maj -42. Vi ligger sist i Division två.

Det funkar visst inte att ladda upp bilderna nu. Typiskt! Men de kommer imorgon istället.

Puss och kram :-).





Kommentarer
Postat av: Lina

ha! jag såg dig! men egentligen såg jag malin först, men så stod du ju bredvid :P

2009-07-19 @ 13:12:54
Postat av: Annie

Haha, jag vet. Men inte så konstigt.. Jag är ju cirka åtta huvud kortare än henne.

2009-07-19 @ 13:51:19
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0