snow

Jag har åkt Insane!

God morgon!

Vi skulle just sätta oss och äta frukost men när Malin såg att det inte fanns några flingor kvar så skulle hon tvunget gå ner till Ica och köpa nya. Plus att hon skulle handla bullar som vi kan ha Nutella på. Mm, Nutella ;-). Det är riktig semeser det!

Igår gick vi i affärer. Men vi blev ganska trötta på det. Malins plånbok börjar gapa tom och jag hittar inte så mycket. Så, efter det att vi varit och försökt intressera oss av konst på Kulturhuset och shoppat lite satte vi oss i Kungsträdgården och njöt av vädret. Sen åkte vi till lägenheten och sedan till Mc Donalds. Innan vi åkte till Gröna Lund.

När vi kom dit hade Malin jätteont i magen. Jag var mätt efter maten och ingen av oss var på topp. Men efter lite tvekan och checkande om det var mycket köer (vilke det var) så bestämde vi oss för att ändå köpa kvällspass.

När jag var på Gröna Lund sist så släppte min feghet för när det gäller att åka karuseller. Flygande mattan åkte jag väldigt många gånger och den här gången skulle jag inte vara fegare. Så, sagt och gjort. Jag mindes (heter det så?) den som ganska lagom. Inte särskilt läskig. Så lite cool var jag när jag satte mig i den. Men väl där uppe i luften kände jag hur hamburgaren och pommes allt började komma upp.

Haha, fy för. Men efter lite lugnare karuseller mådde jag bra igen :-). Det hela slutade med att jag åkte Frittfall (80 meter!!). Jag fick ta nya andetag tre gånger så mycket som jag skrek. Haha. Sen i slutet ville Malin åka Insane (den nya). Det var ingen kö eftersom den just skulle stänga så jag tänkte inte utan bara körde. FY FAN, förlåt men den var sjukt läskig. Lite för bra för mig.




Just det, vi var i Zinkendamm också!


Kungsträdgården





Nu måste jag packa. Sen ska vi gå på Götgatan en stund innan vi äter på Pizza Hut!

Ha en fin dag, vi hörs imorgon!

Flyget går vid åtta. Vi ska ta oss själva till flygplasten ! Hjälp..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0