snow

Tennis, glass och regn

Har spenderat eftermiddagen med Maja i Båstad. Vi kollade läget, gick på glassjakt och var på invigningen. Galenskaperna uppträdde. Precis när de intagit scenen (tennisbanan) så öppnar himlen sig. Det var inte bara några droppar utan det fullständigt vräkte ner.

Vi lämnar våra platser och börjar leta efter SIA-glass som alla gick runt och smaskar på. När vi villat runt ett bra tag, gett upp några gånger för att sedan börja leta igen så hittar vi den, glassbilen där det stort står SIA. Hur lyckades vi missa den när vi gick brevid den?! :-).

Hehe, glass fick vi i alla fall. Synd att det inte var Engelholmsglass. Den är ju bara  sååå mycket godare ;-). Vi tog våra glasspinnar och gick ner till hamnen. Sedan tillbaka till tennisbanan och kollade när några killar trixade och när tennisspelare spelade.

Trevlig dag med överraskande regn.


Här ska jag bara övertyga mig själv att det inte är förjävligt att äga en Nokia 2510i. Det är ju faktiskt den första Nokiatelefonen som har färgskärm. Vänta bara några år till så är den ute på museum.


Man fick provsmakspåsar från Läkerol.

Det fanns större varianter också...Jag syftar både på kameran och asken.


Thomas Johansson... Fast där gissade jag. Känd och duktig tennisspelare är han i alla fall :-).

Helsingborgare Daniel Batra eller något åt det hållet. Jag tänker i alla fall bara på komikern David Batra när jag hör hans namn.

Några killar kommer in just när tennisen pågår. Jag fattar ingenting och ser att de börjar slåss.. Men förstår snart att allt var planerat, väldigt planerat.




Till sist satt vi längst ner...



Kommentarer
Postat av: Maja

Riktigt rolig dag ja :D och du...han heter Daniel Berta (HAHA) inte Batra ;p

2009-07-05 @ 18:36:30
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha.. jasså så hette han visst ;-)

2009-07-05 @ 19:16:56
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Annie

Oj jag har råkat skriva 2510i...

2009-07-05 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0