snow

Dag tre bjöd på shopping och muffins

Hej!

Denna dagen började med en tur till Ringen, ett köpcentrum här på Söder. Där shoppade vi lite smycken och feta balla solglasögon!



Sen åkte vi till Gamla stan med våra jöttemuffinsar och njöt av den gassande solen och muffinsarna förstås. Min räckte till hela tre fikor.. eller hur man ska förklara det.


Sen gick vi i fina Gamla stan!


Han stirrade...



Slottsbacken tippar jag på att denna backe heter. Eftersom här är slottet!



Sen gick vi på Drottninggatan och checkade läget. Där var skit mycket folk!

Här bakom skymtar självaste stadsministerns hus. Det är lite fett ;-). Och det som renoveras är hans kontor. Tror jag.

Sen satte vi oss på en liten uteservering och då kom Malin med världens kommentar.

- Annie, jag ser fjortisar vart jag än kollar.
- Hm, det gör inte jag faktiskt. Jag tycker inte här är så många.
- Men allafjortisar har ju korta jeansshorts och en randig tröja.
Också gav jag Malin en blick så att hon fattade...
Där satt Malin klädd i jeansshorts och en randig tröja! Haha, der var roligt, tyckte jag i alla fall :-).


Malin köpte en Cola. En burk Cola brukar kosta en femma eller en tia. Den här kostade 25 spänn. Rån kallar jag det.

Jag var bara tvungen att ta kort på den snygga autografen som den charmiga dansaren skrev.

Ikväll har vi varit på ett Medelpass som Malins syster höll i.

Nu ska vi spela kort!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Fy vad häftiga solglasögon:) Det är kul att se vad ni gör om dagarna:D Jag vill också se vad du har shoppat för något=) Och vilken affär du har köpt dom i. :) Pusss Ha det så bra coola Annie och hälsa coola Malin också:)

2009-07-16 @ 10:20:50
Postat av: Lina

typiskt malin att säga så, fjortis kommentaren asså. snygga brillor med, det var vrkligen .. vågat.. för o va dig. (Y)

2009-07-17 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0