snow

Fler bilder från Stockholm



Hej!

Vad skönt det är att vara hemma igen!

Jag hann inte med så många bilder från i torsdags. Plus att igår blev det också några stycken. Så, för att inte ligga bak i bilder kommer här en drös.


Smalin och Tjockis









Bara för dig Ebba ;-).

Igår gick vi en sista runda i affärer. Nu spyr jag och får gåshud om jag här ordet "shopping". Haha, nästan i alla fall ;-). Men jag hittade lite kläder inne på "Monki" !



Jag tycker att vi ser mer "stockholmsaktiga" ut nu än vad vi gjorde i början av veckan...


Här ser du alla stora och smaskiga muffins som vi köpte häromdagen.


Nutella är semester...


Vi klarade att åka pendeltåg, byta till rätt buss och sedan åka flyg hem själva! Jag är stolt :-). Men vi har lärt oss en del saker på denna resa.

Ett. Shopping och kläder är överskattat.
Två. Vi skulle inte ha lagt så mycket energi på att shoppa.
Tre. Nutella går inte att frakta från Stockholm till Ängelholm genom att ha den i handbagaget. (Malin blev stoppad och var tvungen att slänga vår Nutellaburk. Eftersom man inte får ha burkar med sig...
Fyra. Man ska inte köpa en tidining med en kajal som ingår och sedan ha den i handbagaget. Eftersom den kan uppfattas som en kniv...(Vår teori varför min väska skulle dubbelkollas i säkerthetskontrollen).
Fem. Ha inte på dig jeans och en långärmad om det är 25 grader ute...



Idag är det lördag. Skönt! Bara en veckas jobb som är jag ledig lääänge :-).

Hoppas du mår fint! En kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha blev båda stoppade? :D ni e för goa

2009-07-18 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0