snow

Dag elva..

Hej måndag och Du!

Det var jobbigt att gå upp imorse. Men jag tog mig till jobbet och efter någon timme var jag vid liv ;-). Jag räknar ner. Fast det har jag gjort sen dag ett :-). Men det är väldigt skönt att kunna tjäna egna pengar :-).

Igår var Ebba här. Vi var ute och gick och vet du vad Ebba upptäckte? Att man kan ta närbilder med min kamera! Tre år efter att jag själv borde ha märkt det. Men ändå :-). Tack Ebba!









  

Jag testar miniatyr bilder... Om man klickar på bilden så blir det större ;-). Jag känner mig lite sen med tekniken ibland.
Vi hörs! KRAM

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Det var så lite Annie<33 Jag hoppas att du använder närbilder mycket,och det tror jag också att du gör :-)

2009-07-20 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0