snow

Bilder sen igår

Hej!

Jag har städat och packat idag. Tänker och tänker för att inte glömma något och för att inte ta med mig för mycket.

Här kommer lite sköna bilder sen gårdagen. 

 
Det kändes som att vi satt i en fjällstuga och att det var flera minus grader utomhus. Men riktigt så var det ju inte. Ett vackert sommrland och en väldigt stor "stuga".

Jag kände mig som en tomte. Byxorna inhandlades inför Sälen 03...





Om någon timme får vi lite gäster. Bland annat den här tjejen.

Glad lördag!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

ehm? sen när kan man åka skidor i skåne Lina, på sommar dessutom? haha :P

2009-07-11 @ 19:52:10
Postat av: Lina

äh du vet, jag e ju ett underbarn;)

2009-07-12 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0