snow

I´m in love...

Hejsan!

Gårdagen såg ut ungefär såhär: Kolla där vi (min familj) "bodde" senast, Sturegallerian, regn, äta lunch, kollade in Götgatan, laga tacos, Djurgårdsfärjan, Skansen, Alexanader Rybak, vänta, Allsång på Skansen, vänta, vänta och sen kom han ut efter sändningen! I´m in love ;-).


Någon som känner igen sig kanske?

Det är här Rosa käkade kebab ;-). Det stora höghuset bakom sitter jag i nu.





Här är Katarinahissen och vi är på jakt efter en färja...


Vi hittade färjan!!




Den nya på Gröna Lund

Här är han och han är mycket snyggare i verkligheten ;-).



Från halv tio till elva stod vi och väntade på Alexander...


Under tiden kom de andra som varit med..



Malin och Anna Book

Alexanders snygga dansare kom också ut :-D

Så här bra blev min bild med Alex...haha. När Malin stod och skulle fotas med honom så log båda in i kameran och sååå typiskt. För just då piper kameran och säger "svagt batteri". ÅÅÅÅÅ! !





Så där. Nu ska vi ut och se oss om. Först blir det Ringen, en galleria som ligger här på Söder. Sen ska vi köpa muffins som vi tar med oss till Gamla stan och sedan blir det Drottninggatan!

Puss och kram ALEX blivande ;-).



Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

hahah japp jag känner igen mig på den första bilden;) Och såklart dom anda med:) Du är väl glad nu att du har träffat Alexander på riktigt!? Hhihi Puss och kram P.S Jag saknar dig riktigt mycket♥

2009-07-15 @ 17:40:21
Postat av: Lina

mums, vad snygg han e. helt galet, hur lyckades ni behärska er?

2009-07-17 @ 20:27:39
Postat av: Mallan

haha, alltså helt galet! Hur orkade du skriva så mycket och detaljerat och lägga upp typ alla bilder vi tagit under dageN!!! Haha...

2010-01-09 @ 00:46:39
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0