snow

Träning

Jag ser att klockan är mycket. Eller inte så mycket men jag ska upp tidigt. Nu ikväll har jag varit ute och tränat. Badminton, fys och en minimal runda. Fasen vad skönt det är att träna på kvällen. Det ska jag fortsätta med och skita i tidiga morgonpass. Det passar ju inte mig. (Nu har jag letat igenom halva bloggen känns det som för att hitta det där inlägget där jag skrev om den gången som jag tränade klockan sex på morgonen. Men jag hittade inte det, så skit samma).

Nu sitter jag här och smsar med en kompis som jag inte träffat sen skolan slutade. Det är ofta att man säger att man måste träffas, hitta på massa kul också blir det inte som man tänkt sig. Den ena har planer den veckan och den andra ska på semester en annan. Ja, man går helt enkelt om varandra.

Nu är det hög tid för mig att köra in en tandborste i munnen och öppna fönstret för att sedan slå mig till ro. Jag ska ju upp snart igen. Imorgon fyller Flun Månsson år. Shit, där sa jag efternamnet.

God natt min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0