snow

- Är inte det där Brittan?

Hej!

Klockan är strax halv åtta. Jag är ganska trött. Satt och kollade runt lite på Alltomstockholm.se och såg att det finns en chans att jag och Malin kommer stöta på Britney Spears på Stockholms gator i sommar. Det vore väl lite coolt? Jag har aldrig varit ett jättefan av henne men hon är en stor artist, det kan man inte förneka precis.

Det är cirka 20 grader ute. Jag hade tänkt jogga en runda när maten har smält. Hänger du på Lina? Jag har inga pengar på min mobil så jag känner mig lite off.

Jag har inte tagit några bilder idag. Så jag får väl fortsätta att bjuda på bilder från början av denna vecka och förra veckan.
Hoppas du inte blev allt för arg :-).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0