snow

Ängelholms hamn och strand

Hej hej!

Ännu en dag. Jag har kollat på "Blue water high". Jag har missat två avsnitt och nu kan jag inte hitta dem på svt.se. På tal om Sommarlov 09 så har jag märkt en sak. Det är ju ett intro i början där Nic och Ola seglar och badar. Det är lite fett för att de seglar i hamnen "här hemma"och badar i Skepparkroken. Alltså av alla ställen i hela världen så väljer dem Ängelholm ;-). Det är lite coolt!

Jag ska se om jag kan få med mig några vänner till stranden i eftermiddag/kväll. Det har ju blivit så fint väder på kvällarna så jag håller tummarna att det blir det ikväll också. Men jag vet inte om det är någon som är på mitt förslag... Trötta hönor är vad man har till kompisar.

Så, nu ska jag göra denna dag som om den vore min nästa sista. För det är så jag har hört att man ska leva.

Puss och kram fina du :-)



Kommentarer
Postat av: Ludvig

Tråkiga kompisar du har ;)

2009-06-16 @ 11:33:33
Postat av: Lina

men jag e inte tråkig:) men det e inte så konstigt iaf, för dom kommer ju härifrån, nic och ola.

2009-06-16 @ 14:27:16
Postat av: Kusin vitamin

Cool bild!;-) Jag känner igen den bilden!:D Puss♥

2009-06-16 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0