snow

Annie i en...

Vad ska man göra en dag som denna? När livet är lite molnigt, jättevarmt och fantasifullt. Jag har ett gott exempel...


Man kan alltid testa att trycka in sig i hundens bilbur...

Jag kom hem från Lina för en stund sedan. Vi kollade på "Sagan om ringen". Lina och Malin ska se alla tre filmer i sträck inatt så de kommer vara klara runt fem tiden. Då när jag bara ska sova några timmar till för att sedan gå och upp och känna mig helt utvilad. Jag kan bara tänka mig hur utvilade de kommer känna sig vid nio?! Hehe :-).

Så vad säger du?! Jag tackar för idag och imorgon står 2 års kalas, solning, svettning och vattning på schemat. Hm.. ja. Om det hördes så vettigt! :-). KRAM och god natt för dig som sover/ska gå och lägga dig. Jag ska sätta igång en film eller stanna kvar vid denna underbara manick. Lite svåra val som jag ska fnula på en stund!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0